موسیقی را از همین امروز یاد بگیریم

موسیقی بهترین راه برای ارامش روح و روان انسانهاست

موسیقی را از همین امروز یاد بگیریم

موسیقی بهترین راه برای ارامش روح و روان انسانهاست

چطور روی یک ملوی آکورد گذاری کنیم؟


اما در پاسخ به این افراد باید گفت که آکورد گذاری به این صورت نیست که بخواهید با رعایت یک یا چند نکته در مدت کوتاهی آن را یاد بگیرید.


برای قرار دادن یک آکورد روی ملودی شما باید با مفاهیم هارمونی آشنایی کامل داشته باشید بنابراین هر چه هارمونی را بهتر درک کرده و بیشتر در یادگیری آن خبره شوید آکورد گذاری روی ملودی ها هم آسان تر خواهد شد.


در فضای وب آموزش های بسیاری در باره هارمونی وجود دارد که هیچ کدام به طور کامل مباحث را توضح نداده و بیشتر این آموزش های مباحث پیش پا افتاده ای را یا د می دهند که نه تنها به درد نخورده بلکه ممکن است شما را گیج هم بکند.


شما تنها نیاید به دانستن ساختار هارمونی اکتفا کنید بلکه باید بیشتر از این حرفا را یاد بگیرید باید نقش هر آکورد در هر گام را بدانید ساختار ملودی را تحلیل و کادانس متناسب را به موقع انتخاب کنید و از کاربرد معکوس ها مطلع باشید تا بتوانید اکورد روی ملودی را فرا بگیرید.


اما فرق آموش های ویدئویی مدرس ها با کتاب در چیست؟


در کتاب صرفا از مفهیم پایه و خسته کننده شروع شده و حاصل تحقیقات نویسنده بوده ولی یک استاد موسیقی تمام مسیر را رفته و با خطا و آزمون های در کتاب صرفا از مفهیم پایه و خسته کننده شروع شده و حاصل تحقیقات نویسنده بوده ولی یک استاد موسیقی تمام مسیر را رفته و با خطا و آزمون های بسیار توانسته راه را برای شما هموارو آسان کند و شما با خیال راحت می توانید مسیر آموزش را به راحتی طی کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد